czwartek, 18 lipca 2013

Dziś środa i 2 paczuszki.

Cześć wszystkim.Witam was w ten słoneczny,gorący dzień.
U mnie dziś dotarły 2 paczuszki..
Jedna ze zdjęciem premiera(tfu)Tuska a druga ze Straży Miejskiej z Legnicy.
Do zdjecia dodałem też zdjęcie Dariusza "Tigera" Michalczewskiego oraz kapsułki "Artro Protect Classic".
Mam pytanie do was ...Ile szły do was paczki z "Pachnącej Krainy" i "Ouiz Cosmetics"?
A co porabiacie w ten gorącą dniówkę?
A może ktoś mi podpowie  jakąś fajną firmę do współpracy?
Mile widziane komentarze na ten temat..:d.

14 komentarzy:

  1. Quiz Cosmetics tak jakoś z 3-5 dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dziś gorąco i właśnie dlatego chłodzę się zimnym piwkiem:P

    Gratuluję paczek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Quiz właśnie jakś ok. 5 dni, natomiast co do Pachnącej Krainy...
    9 lipca dostałam odpowiedź, żebym podała adres do wysyłki.
    Niestety - do tej pory nic nie doszło... heh ;)
    Tak więc mam dla Cb radę, żebyś info o współpracy umieszczał, gdy dostaniesz paczkę do rąk ;)
    bo może się jeszcze zdarzy tak, że umieścić info, zareklamujesz firmę - a oni nic nie wyślą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do miesiąca paczka nie przyjdzie będę wyrzucał banery i tyle...

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak znajdziesz chwilkę to zapraszam do siebie, byłabym wdzięczna za komentarz i lajka na fc; tymczasem może wzajemna obserwacja? ;)

    oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. paczka z Quiz doszła po ok. 5 dniach, więc szybko. z Pachnącej Krainy do dziś nic, więc już wcześniej sobie postanowiłam, że będę reklamować firmę, gdy dostanę paczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez tak miałem robić bo napisali ze wysyłaja...jak nie to wypad..dlatego ciagle szukam firm..

      Usuń
  7. Z Pachnącej Krainy czekałam jakiś tydzień, a z Quiz tak gdzieś właśnie 5 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha,Pachnąca Kraina ma fajne produkty :D.Jak myślicie?

      Usuń
  8. Z Quizu tak jak dziewczyny mówią 4-5 dni. Z PK również czekam na przesyłkę ;)

    Napisz do PRO BODY i Pure Queen- widziałam, że chętnie zawierają współpracę nawet z początkującymi! :) POWODZENIA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już napisane..zobaczymy czy się odezwa..

      Usuń

Google+ Badge

Szukaj

Akatja

Kosmed

Argan Group

Współpraca Glucose

PZWL

Współpraca Cobra

Współpraca Dermapherm

SPA Domowe

Vita Sok

Współpraca Cebula.pl

WSPÓŁPRACA PERFUMERIA.IN

Współpraca I-Apteka

Wspólpraca Tukarnia

Wspólpraca -Carlo Bossi

Współpraca Grante

Współpraca Stopex

Współpraca Gojishop

Archiwum bloga

Współpraca Chocobox

Współpraca - allepaznokcie

Współpraca- Smaczek z doliny Radomki

Współpraca - Anna

Reypol

Mam

Gadzetex

Mam

Follow by Email

Gabler

Piątnica

Basilur

Rafex

Współpraca-Nikwax

Współpraca-Biogened

Współpraca-Wszystkie przyprawy Świata.

Współpraca-Polsoja

Współpraca Winami

Współpraca O-RING

Współpraca-CREDO PR

Współpraca-Perlux

Współpraca-Crystal City.

Współpraca z Dzikuską

Współpraca- SIMONSHOUSE.

Współpraca-Andruty Kaliskie

Współpraca- Axpal

Współpraca-Lambre Group Int.

Współpraca-Beer Fingers.

Współpraca-Beta-skin

Współpraca-Brześć.

Współpraca -Rockstar Energy Drink

Współpraca- Nefret

Współpraca - Wiatrowy Sad

Współpraca-ZIELONA BAZYLIA.

Współpraca -Pollena Ostrzeszów

Współpraca Laboratorium BIOOIL

Współpraca -Smaki Orientu

Współpraca - Kasandra

Współpraca Terminarze.pl

Współpraca- mydlarnia Powrót do natury.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.
KOD RABATOWY-925852.

Współpraca-PRO BODY

Współpraca-Quiz Cosmetics

Współpraca - Ayurvedik

Współpraca-Aquaphor

Reklama "Kazgod"

Współpraca-Radziemska

wspołpraca-Pachnaca Kraina

współpraca-Sampler.pro

Translate

Współpraca Gorvita

Współpraca OLEANDER

Współpraca Jestem płodna

Współpraca- Tanellis

Współpraca - OSKOŁA

Współpraca-Vitamex-Farm

Współpraca -Bingo Spa

Współpraca -Casablanca

Współpraca Citamani Poland

Współpraca Zielony Nurt

Współpraca Prekursorki

Pages - Menu