czwartek, 26 września 2013

Paczka i grzybki.

Cześć wszystkim. Przepraszam że nie pisaliśmy wczoraj ale była znowu awaria.
Ale ten czas wykorzystaliśmy idąc na grzybki.My z Agusią w takie doły a ojciec do lasu.
Dziś dotarła do nas jedna paczuszka a w niej:
-smycz.
-wizytówka.
-ulotki.
A o to efekt naszych poszukiwań:

Maślaczki mniam,mniam.Choć wolałbym inne grzybki.Ale u nas raczej się nie trafiają.
Z chęcią przytuliłbym rydze,kurki,prawdziwki,kozaki.
Jeśli ma ktoś to chętnie przyjmiemy. :D.
A jak tam u was w tą deszczową pogodę?

13 komentarzy:

  1. Ja na grzybki ruszam jutro z Alankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę. udane zbiory. Dobry z Ciebie grzybiarz :D.
    Zapraszamy do Nas. Konkurs nadal trwa....chwilka Wam to zajmie :).
    http://zopiniuj.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w niedziele byłam na grzybach :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych grzybów nazbieraliście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wczoraj byłem na grzybach i nazbierałem wiaderko 10l podgrzybków:)
    Gratuluję przesyłki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To fajnie.Ja i grzybiarz.:D.tak w miarę..

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zbiór, tylko niezazdroszcze obierania ich haha.
    Ciekawe kto je obiera???

    OdpowiedzUsuń
  8. A szukamy chętnych do pomocy ..Może ktoś pomoże?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :D
    Muszę tez się wybrać na grzyby, tylko nie mam kiedy i z kim na razie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym poszedł na prawdziwki,rydze,kurki,kozaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię czyścić i obierać grzyby

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję przesyłek ;)
    u mnie wgl grzybów nie ma

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zbiory. Ja nie mam cierpliwości do zbierania grzybów:P

    OdpowiedzUsuń

Google+ Badge

Szukaj

Akatja

Kosmed

Argan Group

Współpraca Glucose

PZWL

Współpraca Cobra

Współpraca Dermapherm

SPA Domowe

Vita Sok

Współpraca Cebula.pl

WSPÓŁPRACA PERFUMERIA.IN

Współpraca I-Apteka

Wspólpraca Tukarnia

Wspólpraca -Carlo Bossi

Współpraca Grante

Współpraca Stopex

Współpraca Gojishop

Archiwum bloga

Współpraca Chocobox

Współpraca - allepaznokcie

Współpraca- Smaczek z doliny Radomki

Współpraca - Anna

Reypol

Mam

Gadzetex

Mam

Follow by Email

Gabler

Piątnica

Basilur

Rafex

Współpraca-Nikwax

Współpraca-Biogened

Współpraca-Wszystkie przyprawy Świata.

Współpraca-Polsoja

Współpraca Winami

Współpraca O-RING

Współpraca-CREDO PR

Współpraca-Perlux

Współpraca-Crystal City.

Współpraca z Dzikuską

Współpraca- SIMONSHOUSE.

Współpraca-Andruty Kaliskie

Współpraca- Axpal

Współpraca-Lambre Group Int.

Współpraca-Beer Fingers.

Współpraca-Beta-skin

Współpraca-Brześć.

Współpraca -Rockstar Energy Drink

Współpraca- Nefret

Współpraca - Wiatrowy Sad

Współpraca-ZIELONA BAZYLIA.

Współpraca -Pollena Ostrzeszów

Współpraca Laboratorium BIOOIL

Współpraca -Smaki Orientu

Współpraca - Kasandra

Współpraca Terminarze.pl

Współpraca- mydlarnia Powrót do natury.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.
KOD RABATOWY-925852.

Współpraca-PRO BODY

Współpraca-Quiz Cosmetics

Współpraca - Ayurvedik

Współpraca-Aquaphor

Reklama "Kazgod"

Współpraca-Radziemska

wspołpraca-Pachnaca Kraina

współpraca-Sampler.pro

Translate

Współpraca Gorvita

Współpraca OLEANDER

Współpraca Jestem płodna

Współpraca- Tanellis

Współpraca - OSKOŁA

Współpraca-Vitamex-Farm

Współpraca -Bingo Spa

Współpraca -Casablanca

Współpraca Citamani Poland

Współpraca Zielony Nurt

Współpraca Prekursorki

Pages - Menu