poniedziałek, 9 września 2013

Poniedziałkowych 5 przesyłek.

Cześć wszystkim.Od razu przepraszam że się wczoraj nie odzywałem ale byłem ze swoim skarbem na dożynkach.

Dzisiaj dostaliśmy 5 przesyłek a w  nich:
1)Przesyłka z naszej współpracy z firma Lambre :
-perfumy Lambre No3.
-krem po goleniu Lambre Cooling.
-Cuticle gel.
-Maska nawilżająca.
-Pearl eye cream pod oczy.
-reklamówka.
2).
-2 smycze.
-pendrive 4gb.
-2 długopisy.
-2 długopisy z grą.
-długopis i ołówek w fajnym etui.
-notes.
-folder.
3)\
-długopis.
-folder.
-list.
4)
-2 kalendarzyki.
wizytówka.
-mały proporczyk.
-list.
5)
-balon.
-długopis.
-ołówek.
-wizytówka.

 A u was jak tam z współpracami i paczuszkami?Mnie się nawet poszczęściło dziś.
I tego też wam życzę dziś.


23 komentarze:

  1. Gratuluję paczek :)
    Ja także niedawno podjęłam nową współpracę, ale z marką Madame LAMBRE i czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że poniedziałek nie zawsze jest najgorszy :).
    Zapraszam do Nas, tam nowe recenzje :)

    http://zopiniuj.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeeee no super tydzień u Ciebie się zaczął :)
    GRATULACJE!
    Pozycja 2 jaka to firma?? Jeśli możesz zdradzić? Pendrive by się przydał ;p
    Z firmy Lambre ciekawi mnie perfum czy fajny :) Czekam na recenzję z testowania z tej firmy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki, przesyłki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje paczuszek i wspaniałej współpracy. Ja również ciekawa jestem perfumu,czekam na recenzj€.

    kosmetycznanina.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje przesyłek :) czekam na recenzje kosmetyków Lambre :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę tego dziś dostałeś :)
    A ja dziś dostałam paczkę z kosmetykami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne przesyłki :D zazdroszczę :D
    gratuluję współpracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki poniedziałek taki podobno cały tydzień:) Gratulujemy i zazdrościmy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. co do namiarów pisać na formularz :) a i dziękuje wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj też mamy współpracę z Beer Fingers. Ja już dawno napisałem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny dzień dziś u Ciebie:) Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  13. :). nom można tak powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  14. O i do mnie też dziś jedna z tych paczuszek przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stankoos, jak będziesz mógł to daj cynka na e-mail :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Super gadżety. Gratulacje. U mnie dziś pusto. W piątek też :( za to w czwartek się poszczęściło dostałam notes i podkładkę pod myszkę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. przesyłka z drugiego zdjęcia genialna :) jak Ty to robisz, że dostajesz takie bogate gadżety ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko wysyłam ...to nic takiego...:D

      Usuń

Google+ Badge

Szukaj

Akatja

Kosmed

Argan Group

Współpraca Glucose

PZWL

Współpraca Cobra

Współpraca Dermapherm

SPA Domowe

Vita Sok

Współpraca Cebula.pl

WSPÓŁPRACA PERFUMERIA.IN

Współpraca I-Apteka

Wspólpraca Tukarnia

Wspólpraca -Carlo Bossi

Współpraca Grante

Współpraca Stopex

Współpraca Gojishop

Archiwum bloga

Współpraca Chocobox

Współpraca - allepaznokcie

Współpraca- Smaczek z doliny Radomki

Współpraca - Anna

Reypol

Mam

Gadzetex

Mam

Follow by Email

Gabler

Piątnica

Basilur

Rafex

Współpraca-Nikwax

Współpraca-Biogened

Współpraca-Wszystkie przyprawy Świata.

Współpraca-Polsoja

Współpraca Winami

Współpraca O-RING

Współpraca-CREDO PR

Współpraca-Perlux

Współpraca-Crystal City.

Współpraca z Dzikuską

Współpraca- SIMONSHOUSE.

Współpraca-Andruty Kaliskie

Współpraca- Axpal

Współpraca-Lambre Group Int.

Współpraca-Beer Fingers.

Współpraca-Beta-skin

Współpraca-Brześć.

Współpraca -Rockstar Energy Drink

Współpraca- Nefret

Współpraca - Wiatrowy Sad

Współpraca-ZIELONA BAZYLIA.

Współpraca -Pollena Ostrzeszów

Współpraca Laboratorium BIOOIL

Współpraca -Smaki Orientu

Współpraca - Kasandra

Współpraca Terminarze.pl

Współpraca- mydlarnia Powrót do natury.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.
KOD RABATOWY-925852.

Współpraca-PRO BODY

Współpraca-Quiz Cosmetics

Współpraca - Ayurvedik

Współpraca-Aquaphor

Reklama "Kazgod"

Współpraca-Radziemska

wspołpraca-Pachnaca Kraina

współpraca-Sampler.pro

Translate

Współpraca Gorvita

Współpraca OLEANDER

Współpraca Jestem płodna

Współpraca- Tanellis

Współpraca - OSKOŁA

Współpraca-Vitamex-Farm

Współpraca -Bingo Spa

Współpraca -Casablanca

Współpraca Citamani Poland

Współpraca Zielony Nurt

Współpraca Prekursorki

Pages - Menu