poniedziałek, 24 lutego 2014

Moje zdanie na temat udostepniania adresów.

Ostatnio  Paweł poruszył ważny temat o udostępnianiu różnych adresów http://zywlowisko.blogspot.com/2014/02/podawanie-adresow-za-i-przeciw_16.html innym osobom, co spotkało się z niemałym zainteresowaniem : http://darmowegadzety-przesylki.blogspot.com/2014/02/co-nieco-o-adresach-czyli-dyskutujemy.html?showComment=1393239331878#c8779333896940314317 .
Więc postanowiłem i ja podjąć ten temat ponieważ nie raz miałem do czynienia z nie miłymi wiadomościami  na ten temat.
Kiedyś jak zaczynałem dawałem adresy kto tylko chciał bo jak to się mówi trzeba sobie pomagać..
Ale po pewnym czasie zauważyłem że każdy patrzy tylko na drapane a od siebie nic nie chce dać.
Albo jak ja coś dostałem i pisałem o tym to zaraz były zdania że zmyśliłem to bo oni wysłali i nic nie dostali.
I nie było to tylko raz czy dwa a kilkadziesiąt razy ..Były też wiadomości wyzywające mnie od oszustów i to co najgorsze.I dlatego powstał ten blog by pokazać tym niedowiarkom że mówię prawdę.
I od tego czasu przestałem dawać adresy jak popadnie i zacząłem szukać tylko wymian (adres za adres).
I dzięki temu poznałem dużo fajnych osób- Pawła,Natalię ,Dzikuskę,Monikke,Klaudię,Sylwie,Emila i wiele innych osób.
I te osoby wiedzą że jestem człowiekiem słownym i zawsze dam namiar i nie patrząc na innych.
Wiem że nie każdy zgodzi się z moim zdaniem ale jeśli ja co dzień spędzam po kilka godzin na szukaniu adresów i na wysyłaniu to z jakiej racji mam dawać każdemu kto zechce adres?
Jeśli ktoś poprosi mnie o pomoc to chętnie pomogę ale nie może być tak że jak ja dałem kiedyś adres a ta osoba powiedziała że ma go ode mnie i że ja dostałem a ona nie.I potem mam nieprzyjemności z tego powodu.Każdy(prawie każdy) potrafi obsługiwać komputer i google więc to żadny kłopot by poszukać sobie adresów  firm lub instytucji .Taka prawda.
Pozwolę sobie przytoczyć rozmowę z jednym Panem po tym jak do niego wysłałem prośbę o współpracę
i po opublikowaniu posta o tym w ciągu godziny dostał 30 takich zapytań.
Więc jak to Paweł napisał : Ludzie to świnie, które dla darmowego g...na będą się bić.
Bez obrazy ale taka prawda.
Kończąc moje wypociny :D to zapraszam was do komentowania  .
 

11 komentarzy:

  1. Popieram to co napisane ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie racja :) ludzie rzucają się na każdy shit :) już nie tyle irytuje mnie to, jak ludzie wysyłają setki maili na "sprawdzone adresy", ale to, że niektórzy wysyłają maile do np agencji ulotek "po próbki" czy po kawałki materiałów. Albo po katalogi budowlane jeśli nie planują budowy... generalnie wysyłają, żeby dostać cokolwiek, niezależnie czy to w ogóle ma sens ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta prawda. Ludzie tylko chcą otrzymać coś gotowego nie dając nic w zamian. Smutne, ale prawdziwe jednak nie ma się co przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dooookładnie, za każdym razem gdy udostępnię na blogu wpis z nowej współpracy to od razu osoba, z która współpracuje informuje mnie iż przez mój post jest zasypywana wiadomościami od blogerek i ze jest to irytujące. Jak dla mnie jest to drażniące i przykre, ze prowadzę bloga tylko po aby inni czerpali z tego korzyści i rzucaja się na wszystko co zobaczą , oby tylko za darmo. Ja nie prowadzę bloga tylko dla zdobyczy,, lecz aby pokazać innym ze są firmy warte uwagi i produkty warte zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda :) Jak kto kiedyś Ostry śpiewał "Jak gówno z siebie dajesz to do ciebie wraca" to jest prawda :P i tyczy się do tych którzy czekają i idą na łatwiznę ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram w całej rozciągłości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż racja tu jest, ale też firmy podejmując współpracę z blogerami powinny być na to przygotowane, że sępy się zlecą. Taka jest natura ludzka. Ot co. Zgadzam się też z tym co pisze Magdalena i Dawid - po co zamawiać "próbki" czegoś czego się nie potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. No w sumie co racja, to racja, tak to juz jest i będzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale trafiłem w temat :D To już drugi post o tym :) Dziękuję za Twój głos w tej sprawie :) Moją opinię wszyscy znają i nauczyłem się jej od Ciebie właśnie :) Coś za coś.
    Też nie rozumiem po co zamawiać próbki, które nam się nie przydadzą. Ktoś zamówił próbki cewników... Cewników! Dosłownie na ch*j mu to? :) Po co mi próbki np cegieł? Ale często dostajemy wszyscy katalogi. Nie mamy na to wpływu bo tylko takie materiały reklamowe ma akurat firma. Nie każdy ma długopisy czy ciekawe gadżety. Nie każda też firma godzi się na to, żeby jej adres miał krążyć w internecie jako tej, która coś ma i wysłała innej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się w 100 %.
    A co do współprac to też miałam przypadki, że jako pierwsza (lub jedna z pierwszych) nawiązałam z kimś współpracę a później ta firma lub osoba została zasypana prośbami o współprace (pod jednym postem ze współpracy pisałam o tym ale to nic nie pomogło) i ja przez to też miałam nieprzyjemności... ale to temat na inny post;)

    A co do zamawiania wszystkiego co popadnie.. to tak jak np Paweł powiedział- ja też pamiętam np tą sytuację jak ktoś napisał, e dostał cewniki i co on z tym zrobi? i śmiał się.. to po co zamawiał? najpierw trzeba pomyśleć a później coś zrobić, że nie wspomnę o tym, że komuś naprawdę się to może przydać a przez taką osobę nie będzie miał takiej możliwości..

    Dobra kończę bo strasznie coś się rozpisałam:P ale tak mam jak mnie coś zdenerwuje, a takie osoby strasznie działają mi na nerwy:D

    OdpowiedzUsuń

Google+ Badge

Szukaj

Akatja

Kosmed

Argan Group

Współpraca Glucose

PZWL

Współpraca Cobra

Współpraca Dermapherm

SPA Domowe

Vita Sok

Współpraca Cebula.pl

WSPÓŁPRACA PERFUMERIA.IN

Współpraca I-Apteka

Wspólpraca Tukarnia

Wspólpraca -Carlo Bossi

Współpraca Grante

Współpraca Stopex

Współpraca Gojishop

Archiwum bloga

Współpraca Chocobox

Współpraca - allepaznokcie

Współpraca- Smaczek z doliny Radomki

Współpraca - Anna

Reypol

Mam

Gadzetex

Mam

Follow by Email

Gabler

Piątnica

Basilur

Rafex

Współpraca-Nikwax

Współpraca-Biogened

Współpraca-Wszystkie przyprawy Świata.

Współpraca-Polsoja

Współpraca Winami

Współpraca O-RING

Współpraca-CREDO PR

Współpraca-Perlux

Współpraca-Crystal City.

Współpraca z Dzikuską

Współpraca- SIMONSHOUSE.

Współpraca-Andruty Kaliskie

Współpraca- Axpal

Współpraca-Lambre Group Int.

Współpraca-Beer Fingers.

Współpraca-Beta-skin

Współpraca-Brześć.

Współpraca -Rockstar Energy Drink

Współpraca- Nefret

Współpraca - Wiatrowy Sad

Współpraca-ZIELONA BAZYLIA.

Współpraca -Pollena Ostrzeszów

Współpraca Laboratorium BIOOIL

Współpraca -Smaki Orientu

Współpraca - Kasandra

Współpraca Terminarze.pl

Współpraca- mydlarnia Powrót do natury.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.
KOD RABATOWY-925852.

Współpraca-PRO BODY

Współpraca-Quiz Cosmetics

Współpraca - Ayurvedik

Współpraca-Aquaphor

Reklama "Kazgod"

Współpraca-Radziemska

wspołpraca-Pachnaca Kraina

współpraca-Sampler.pro

Translate

Współpraca Gorvita

Współpraca OLEANDER

Współpraca Jestem płodna

Współpraca- Tanellis

Współpraca - OSKOŁA

Współpraca-Vitamex-Farm

Współpraca -Bingo Spa

Współpraca -Casablanca

Współpraca Citamani Poland

Współpraca Zielony Nurt

Współpraca Prekursorki

Pages - Menu