niedziela, 16 lutego 2014

Recenzja herbaty ORGANIC MATCHA



Dwukolorowa Karpatka :)

1.Składniki na ciasto:


  • 150 g margaryny
  • 1 szklanka wody
  • 1 szklanka mąki pszennej
  • 5 jajek
  • proszek do pieczenia
  • szczypta soli
 
 2.Wykonanie:

  • Do wody dodajemy margarynę, stawiamy na gazie i doprowadzamy do wrzenia. Wsypujemy mąkę i bardzo szybko mieszamy aby nie było grudek. Ciasto musi odchodzić od garnka.
  • Należy je ostudzić, po czym dodajemy sól, po jednym jajku i proszek do pieczenia. mieszamy.
  • Dużą brytwannę smarujemy masłem lub margaryną i posypujemy bułką tartą. Na niej rozsmarowujemy połowę ciasta, pieczemy 35minut w 180'C. Tak pieczemy 2 placki


3.Krem:
-WANILIOWY:


  • 1/2 l mleka
  • 2 łyżki mąki pszennej
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej
  • 1 szklanka cukru
  • 2 cukry waniliowe
  • masło (ja zawszę daję margarynę)

-Z ZIELONĄ HERBATĄ
  • 1/2 l mleka
  •  zielona herbata w proszku ORGANIC MATCHA
  • 2 łyżki mąki pszennej
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej
  • 1 szklanka cukru
  • 2 cukry waniliowe
  • masło (ja zawszę daję margarynę)

4.Wykonanie:

  • Mleko, obie mąki i oba cukry połączyć ze sobą trzepaczką po czym gotować na wolnym ogniu cały czas mieszając aż zrobi się gęsty budyń.
  • Po ostudzeniu połżczyć z utartym masłem. (i tak zrobić obie masy)

 5.Przełożenie ciasta:

1Ciasto-paskami masy waniliowe i z herbatą-2ciasto- cukier puder


Życzę smacznego :)

9 komentarzy:

  1. oj znowu się nie podzieliliście... zapamiętam to sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe z tą herbatą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Arturze przepis fajny, ale chyba miał trafić na blog Agi ;) Niedziela... odpoczynek... Każdemu może się pomylić :D Ja swój post pisałem o 1 w nocy i dziwię się, że popełniłem w nim tak mało błędów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wygląda ciacho :) Ale znając swoje szczęście nie udało by mi się takie lecz zakalec :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam ogolnie za ciastami, przede wszystkim za karpatką, ale ta herbata w cieście mnie ciekawi, może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pyszne ciasto mój skarb zrobił.Pawle tu tu bo to do recenzji herbatka.

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam przepis na blogu Agi :D
    pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój błąd. Później dopiero doczytałem ;)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Badge

Szukaj

Akatja

Kosmed

Argan Group

Współpraca Glucose

PZWL

Współpraca Cobra

Współpraca Dermapherm

SPA Domowe

Vita Sok

Współpraca Cebula.pl

WSPÓŁPRACA PERFUMERIA.IN

Współpraca I-Apteka

Wspólpraca Tukarnia

Wspólpraca -Carlo Bossi

Współpraca Grante

Współpraca Stopex

Współpraca Gojishop

Archiwum bloga

Współpraca Chocobox

Współpraca - allepaznokcie

Współpraca- Smaczek z doliny Radomki

Współpraca - Anna

Reypol

Mam

Gadzetex

Mam

Follow by Email

Gabler

Piątnica

Basilur

Rafex

Współpraca-Nikwax

Współpraca-Biogened

Współpraca-Wszystkie przyprawy Świata.

Współpraca-Polsoja

Współpraca Winami

Współpraca O-RING

Współpraca-CREDO PR

Współpraca-Perlux

Współpraca-Crystal City.

Współpraca z Dzikuską

Współpraca- SIMONSHOUSE.

Współpraca-Andruty Kaliskie

Współpraca- Axpal

Współpraca-Lambre Group Int.

Współpraca-Beer Fingers.

Współpraca-Beta-skin

Współpraca-Brześć.

Współpraca -Rockstar Energy Drink

Współpraca- Nefret

Współpraca - Wiatrowy Sad

Współpraca-ZIELONA BAZYLIA.

Współpraca -Pollena Ostrzeszów

Współpraca Laboratorium BIOOIL

Współpraca -Smaki Orientu

Współpraca - Kasandra

Współpraca Terminarze.pl

Współpraca- mydlarnia Powrót do natury.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.
KOD RABATOWY-925852.

Współpraca-PRO BODY

Współpraca-Quiz Cosmetics

Współpraca - Ayurvedik

Współpraca-Aquaphor

Reklama "Kazgod"

Współpraca-Radziemska

wspołpraca-Pachnaca Kraina

współpraca-Sampler.pro

Translate

Współpraca Gorvita

Współpraca OLEANDER

Współpraca Jestem płodna

Współpraca- Tanellis

Współpraca - OSKOŁA

Współpraca-Vitamex-Farm

Współpraca -Bingo Spa

Współpraca -Casablanca

Współpraca Citamani Poland

Współpraca Zielony Nurt

Współpraca Prekursorki

Pages - Menu