Fan Page Bloga

środa, 30 kwietnia 2014

Małe coś fajne.

Cześć wszystkim.Co tam słychać u was w tą ciepłą środę?
U mnie chyba zaczyna się znowu seria przesyłek,tak jak było wcześniej bo codzień odwiedza mnie listonosz i coś przynosi.I daj Boże by tak więcej było.By miał jak najwięcej przesyłek do nas.
Jak wiecie  zbieram także autografy ,wieć jakby ktoś miał jakies autografy na zbyciu lub namiary na fajne autografy to zapraszam do napisania na formularz kontaktowy.
Dziś dotarły dwie paczuszki a w nich :
-zdjecie z autografem.

A w drugiej było sześć fajnych widokówek.
A u was co tam dziś listonosz doniósł?


4 komentarze:

  1. A ja dostałam dziś dwie paczki i wygraną nagrodę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Oby przychodziło jak najwięcej i jak najczęściej :) U mnie za to w kratkę. Dziś akurat pusto...

    OdpowiedzUsuń

Google+ Badge

Szukaj

Akatja

Kosmed

Argan Group

Współpraca Glucose

PZWL

Współpraca Cobra

Współpraca Dermapherm

SPA Domowe

Vita Sok

Współpraca Cebula.pl

WSPÓŁPRACA PERFUMERIA.IN

Współpraca I-Apteka

Wspólpraca Tukarnia

Wspólpraca -Carlo Bossi

Współpraca Grante

Współpraca Stopex

Współpraca Gojishop

Archiwum bloga

Współpraca Chocobox

Współpraca - allepaznokcie

Współpraca- Smaczek z doliny Radomki

Współpraca - Anna

Reypol

Mam

Gadzetex

Mam

Follow by Email

Gabler

Piątnica

Basilur

Rafex

Współpraca-Nikwax

Współpraca-Biogened

Współpraca-Wszystkie przyprawy Świata.

Współpraca-Polsoja

Współpraca Winami

Współpraca O-RING

Współpraca-CREDO PR

Współpraca-Perlux

Współpraca-Crystal City.

Współpraca z Dzikuską

Współpraca- SIMONSHOUSE.

Współpraca-Andruty Kaliskie

Współpraca- Axpal

Współpraca-Lambre Group Int.

Współpraca-Beer Fingers.

Współpraca-Beta-skin

Współpraca-Brześć.

Współpraca -Rockstar Energy Drink

Współpraca- Nefret

Współpraca - Wiatrowy Sad

Współpraca-ZIELONA BAZYLIA.

Współpraca -Pollena Ostrzeszów

Współpraca Laboratorium BIOOIL

Współpraca -Smaki Orientu

Współpraca - Kasandra

Współpraca Terminarze.pl

Współpraca- mydlarnia Powrót do natury.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.
KOD RABATOWY-925852.

Współpraca-PRO BODY

Współpraca-Quiz Cosmetics

Współpraca - Ayurvedik

Współpraca-Aquaphor

Reklama "Kazgod"

Współpraca-Radziemska

wspołpraca-Pachnaca Kraina

współpraca-Sampler.pro

Translate

Współpraca Gorvita

Współpraca OLEANDER

Współpraca Jestem płodna

Współpraca- Tanellis

Współpraca - OSKOŁA

Współpraca-Vitamex-Farm

Współpraca -Bingo Spa

Współpraca -Casablanca

Współpraca Citamani Poland

Współpraca Zielony Nurt

Współpraca Prekursorki

Pages - Menu