poniedziałek, 21 lipca 2014

Jakie macie plany na wakacje?I niespodzianka

Cześć wszystkim.Przepraszam że  nie było postów ostatnio ale nic nie przychodziło i nie wiedziałem co pisać.Ale postaram się by to się zmieniło,by posty się co dzień pojawiały na blogu.
A u was co tam słychać? Jak mijają wam wakacje?Byliście juz gdzieś,czy dopiero macie zamiar jechać?
My może do Agaty rodziców wyjedziemy ale to nic pewnego.
Zapraszam do komentowania bo mamy zamiar wprowadzić niespodziankę dla aktywnie komentujących na naszym blogu.Więc dla chcącego nic trudnego.

7 komentarzy:

  1. Arturze przecież masz co piać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam na razię planów nie mam i pewnie w domciu zostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tym roku też w domku;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje... Hmmm... Nie znam zjawiska :P Nie mam urlopu i wakacji nie będzie. W dodatku Marika już 2 tygodnie urlopu miała, więc tym bardziej nici z jakiegoś wypadu.
    Mam ten sam problem :) Co napisać gdy nic nie przychodzi?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też konkretnych planów nie mam :) Co będzie, to będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. My już wróciłyśmy ale kto wie może jeszcze gdzieś pojedziemy

    OdpowiedzUsuń

Google+ Badge

Szukaj

Akatja

Kosmed

Argan Group

Współpraca Glucose

PZWL

Współpraca Cobra

Współpraca Dermapherm

SPA Domowe

Vita Sok

Współpraca Cebula.pl

WSPÓŁPRACA PERFUMERIA.IN

Współpraca I-Apteka

Wspólpraca Tukarnia

Wspólpraca -Carlo Bossi

Współpraca Grante

Współpraca Stopex

Współpraca Gojishop

Archiwum bloga

Współpraca Chocobox

Współpraca - allepaznokcie

Współpraca- Smaczek z doliny Radomki

Współpraca - Anna

Reypol

Mam

Gadzetex

Mam

Follow by Email

Gabler

Piątnica

Basilur

Rafex

Współpraca-Nikwax

Współpraca-Biogened

Współpraca-Wszystkie przyprawy Świata.

Współpraca-Polsoja

Współpraca Winami

Współpraca O-RING

Współpraca-CREDO PR

Współpraca-Perlux

Współpraca-Crystal City.

Współpraca z Dzikuską

Współpraca- SIMONSHOUSE.

Współpraca-Andruty Kaliskie

Współpraca- Axpal

Współpraca-Lambre Group Int.

Współpraca-Beer Fingers.

Współpraca-Beta-skin

Współpraca-Brześć.

Współpraca -Rockstar Energy Drink

Współpraca- Nefret

Współpraca - Wiatrowy Sad

Współpraca-ZIELONA BAZYLIA.

Współpraca -Pollena Ostrzeszów

Współpraca Laboratorium BIOOIL

Współpraca -Smaki Orientu

Współpraca - Kasandra

Współpraca Terminarze.pl

Współpraca- mydlarnia Powrót do natury.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.
KOD RABATOWY-925852.

Współpraca-PRO BODY

Współpraca-Quiz Cosmetics

Współpraca - Ayurvedik

Współpraca-Aquaphor

Reklama "Kazgod"

Współpraca-Radziemska

wspołpraca-Pachnaca Kraina

współpraca-Sampler.pro

Translate

Współpraca Gorvita

Współpraca OLEANDER

Współpraca Jestem płodna

Współpraca- Tanellis

Współpraca - OSKOŁA

Współpraca-Vitamex-Farm

Współpraca -Bingo Spa

Współpraca -Casablanca

Współpraca Citamani Poland

Współpraca Zielony Nurt

Współpraca Prekursorki

Pages - Menu