czwartek, 24 lipca 2014

Syropy Excellence - miła odmiana w puszce

Cześć kochani.Tak jak wcześniej napisałem czas się zająć recenzjami i na pierwszy rzut idzie recenzja syropów firmy Excellence .

Do testów dostaliśmy od firmy trzy rodzaje soków:
-polska malina.
-kubańskie mojito.
-afrykanski granat. 


I od razu zabraliśmy się za testowanie tych syropów.
I od razu zasmakowały nam ich smaki.Bo rzadko się spotyka syropy o smakach takich jak :kubańskie mojito lub afrykanski granat.
Dużą zaletą tych syropów oprócz smaku jest metalowa puszka w której soki są zamknięte.
Puszka ta ma pojemność 700ml.Zalętą także jest cena która oscyluje około 8zł.
Puszka posiada także poręczny dziubek dzięki któremu syrop leje się tam gdzie chcemy.
Posiada także korek niekapek który pomożę nam żeby syrop nie wyciekał i by nie było klejącej puszki potem.

Syropy te można używać do wielu rzeczy.
Możemy je użyć do drinków,piwa,herbaty,lodów  oraz do wielu innych rzeczy.
Syropy te bardzo zasmakowały naszej rodzinie,do tego stopnia że wyjeżdzający tata zabrał jeden ze sobą(afrykański granat).
I syrop podbija teraz sanatorium w Kołobrzegu.

Czy Mojito czy malina syrop polubi każda dziewczyna.
A gdy granat ten spróbuje wnet sie lepiej dziś poczuje.
Excellence firma syropy w puszki wlewa i nic nam więcej nie potrzeba .
I kosztuje marne grosze więc  syrop Excellence poprosze.


Powiem krótko wam kochani,my jesteśmy w nich zakochani .
Polecamy.

14 komentarzy:

  1. Ja jeszcze ich nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam je ostatnio w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. One są chyba w biedronce wpadniesz do mnie robię obs za obs http://always-classy-life.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tylko szukam gdzie u ciebie sie obserwuje

      Usuń
  4. My jeszcze nie próbowałyśmy. Musimy się przejść do biedronki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Wam się rymuje :D
    Mi nie podeszły te syropy. Myślałem, że będą lepsze. Przekonałem się za to, że im coś mocniej jest reklamowane tym jest słabsze :D Chyba dlatego wydają tyle pieniędzy na reklamy. Dobry produkt sprzeda się sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam ten malinowy w Biedronce :) Bardzo dobry:)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Badge

Szukaj

Akatja

Kosmed

Argan Group

Współpraca Glucose

PZWL

Współpraca Cobra

Współpraca Dermapherm

SPA Domowe

Vita Sok

Współpraca Cebula.pl

WSPÓŁPRACA PERFUMERIA.IN

Współpraca I-Apteka

Wspólpraca Tukarnia

Wspólpraca -Carlo Bossi

Współpraca Grante

Współpraca Stopex

Współpraca Gojishop

Archiwum bloga

Współpraca Chocobox

Współpraca - allepaznokcie

Współpraca- Smaczek z doliny Radomki

Współpraca - Anna

Reypol

Mam

Gadzetex

Mam

Follow by Email

Gabler

Piątnica

Basilur

Rafex

Współpraca-Nikwax

Współpraca-Biogened

Współpraca-Wszystkie przyprawy Świata.

Współpraca-Polsoja

Współpraca Winami

Współpraca O-RING

Współpraca-CREDO PR

Współpraca-Perlux

Współpraca-Crystal City.

Współpraca z Dzikuską

Współpraca- SIMONSHOUSE.

Współpraca-Andruty Kaliskie

Współpraca- Axpal

Współpraca-Lambre Group Int.

Współpraca-Beer Fingers.

Współpraca-Beta-skin

Współpraca-Brześć.

Współpraca -Rockstar Energy Drink

Współpraca- Nefret

Współpraca - Wiatrowy Sad

Współpraca-ZIELONA BAZYLIA.

Współpraca -Pollena Ostrzeszów

Współpraca Laboratorium BIOOIL

Współpraca -Smaki Orientu

Współpraca - Kasandra

Współpraca Terminarze.pl

Współpraca- mydlarnia Powrót do natury.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.

Współpraca-COSMETIC-SERVICE.
KOD RABATOWY-925852.

Współpraca-PRO BODY

Współpraca-Quiz Cosmetics

Współpraca - Ayurvedik

Współpraca-Aquaphor

Reklama "Kazgod"

Współpraca-Radziemska

wspołpraca-Pachnaca Kraina

współpraca-Sampler.pro

Translate

Współpraca Gorvita

Współpraca OLEANDER

Współpraca Jestem płodna

Współpraca- Tanellis

Współpraca - OSKOŁA

Współpraca-Vitamex-Farm

Współpraca -Bingo Spa

Współpraca -Casablanca

Współpraca Citamani Poland

Współpraca Zielony Nurt

Współpraca Prekursorki

Pages - Menu